Mors Dag

2010-05-28 @ 16:39:25

Ja tänk vad allt kan hända bara på några timmar..minuter....sekunder. Som den mamma jag är, som alltid vill det bästa för mitt barn, ibland en riktig "curling" mor som det så vackert heter, men det struntar jag i, jag är den jag är och jag älskar mitt barn över allt annat. Min Farmor var väldigt orolig, likaså min mamma, jag kommer knappt ihåg att jag hade ett blåmärke som barn, men så var jag nog en riktig flick-flicka, tittade på när dom andra klättrade på tak, och brydde mig inte så mycket om det. 

Nu är jag själv mamma sedan 5,5 år tillbaka & jag ska inte sticka under stolen med att jag ofta är orolig för att något ska hända mitt barn. Häromdagen ramlade min son från ett staket, som inte alls var så högt, och bröt ett ben i armbågen, rätt av. Det blev en lång operation och nu gips. Han är så ledsen och har ont, och jag passar upp som aldrig förr. Det finns absolut inget värre än att se sitt barn ha ont.... 

På söndag är det mors dag, och jag har en underbar Mamma som jag självklart vill hylla här. Inte har jag så mycket pengar så ingen dyr present blir det, men jag kommer inte glömma bort att säga " jag älskar dig mamma" och det är något vi ska säga lite oftare, att vi tycker om varandra, och uppskattar varandra.

Så säg att ni älskar varandra på Mors dag... och alla andra dagar!! Kärlek kan man inte få för mycket av !

Och då avslutar jag här med några kloka ord från som min pappa sa när jag precis blivit mor
" Följ ditt hjärta så kommer allt att ordna sig "

/Hanna

( pga olyckan så har vi varit tvungen att stänga Hälsobrunnen, men öppnar igen på Måndag den 31/5 )

Kommentarer

Postat av: Lina

Det var fint! =)

Hoppas han mår bättre nu lillen :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback