DUO-Jag behandling

2010-02-16 @ 14:29:31

Så här såg det ut hos oss i söndags, på kärleksdagen. Visst ser det mysigt ut? 

                              

Jag blev så inspirerad att jag överraskade sambon med samma behandling hemma senare på kvällen. Jag tror han blev lite paff, & kanske var det bra att jag överraskade honom, för annars hade det nog inte varit en behandling som han själv hade valt i första hand. Han tyckte det var underbart, & ibland kan man kanske behöva en liten spark för att man ska prova på något nytt.

Jag & Hanna gillar den här behandlingen så mycket att vi kommer lägga in den som en permanent behandling på vår SPA-meny. Så ni som trodde ni hade missat något, har fortfarande chansen. Kan ju tilläggas att man inte måste gå med sin älskade, utan det kan ju vara minst lika mysigt att få en stund på tu man hand med bästa vännen, eller varför inte bjuda med mamma?  
                                                               

                                                               
/Sandra


Kommentarer

Postat av: Stina

Hej på er, och tack för senast..!

Började med sheasmörsalvan igår och har smort med jämna mellanrum under dagen idag, och mina händer är såå mycket bättre! Detta trots att de varit kalla från och till. Jag är mycket nöjd, och det är så skönt att se resultat så fort! Underbart!!

Kram från Stina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback