Smekmånad

2009-11-26 @ 13:56:28

Hej!

Sitter och donar lite, det är ju lite tomt när inte Sandra är här och nu faller allt på plats, vi är ju inne i en     
" smekmånads" fas. Relationer brukar visst delas upp i faser, och våran kan man defenitivt kalla smekmånad.

Sandra kom på sig själv häromdagen när hennes sambo skulle göra lunchlåda varvid Sandra utbrister :
" Nej, det där räcker inte till Hanna "
Ja, det var nog inte bara ett ögonbryn som höjdes...

Haha... ja, vi handlar lunch åt varandra, äter tillsammans, samma mat, ger varandra komplimanger och uppmuntrar varandra, ringer när vi inte träffas och skålar i Aloe Vera Juice.

Jag har alltid i bakhuvet första gången jag stod på en Yogamatta, jag ska alltid komma ihåg denna fas.

Så här såg det ut en morgon här i vårat kök, jag erkänner att det var jag som kokat kaffe till Sandra innan hon
skulle komma, min lilla fru, så guuuuullligt!

/ Ha en fortsatt trevlig dag och ta hand om "de dina"
Hanna

Kommentarer

Postat av: Emma

Hej !

vad fint ni har fått det här på hemsidan =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback