Yoga workshop

2009-12-07 @ 12:01:14

Jag har varit på Yoga Workshop med Bill Brundell i helgen och fått massor av inspiration & jag mår så gott! Att få justeringar och teknik. Att träffa nya människor och få nya intryck. Det är fantastiskt att yoga på ett helt nytt ställe, i en ny sal och ändå vara så lugn med ställningarna! Det var alla möjliga människor i olika nivåer, nybörjare som avancerade, och alla gör samma ställlningar.

Ashtanga, som är en dynamsik och fysisk yogaform där man följer ett flöde av rörelser. Där rörelse och andning synkroniseras. Man blir väldigt varm i kroppen och som jag brukar säga - "Svett är bra "

Det finns så mycket att säga om Yoga, men det måste upplevas för att förstå

Bill Brundell www.planetashtangayoga.com/

/ Ta till vara på nuet  / Hanna

Kommentarer

Postat av: Helena

Åh, vad jag saknar att yoga!! Satt och tittade på kort på jobbet idag och hittade några när jag yogar med barnen, och det såg så mysigt ut!! Man är så dum som inte tar sig tid att göra det själv, och nu lär man väl knappast komma ihåg alla övningar.. Jag och min rygg längtar tills våren då jag planerar att börja yoga i grupp igen!! /Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback